جدایی پرحاشیه رامین از پرسپولیس، او را در آستانه شرایطی جدید قرار داده است. پروژه حضور او در اروپا به بن‌بست خورده و استقلال تنها تیم داخلی است که می‌تواند توقعات مالی او را برآورده کند و به‌اندازه کافی، در کانون توجهات هم باشد.

معمای رامین

طرفداران پرسپولیس در روزهای اخیر، با هجوم به صفحه رضاییان از او خواستند تا راه مهدی هاشمی‌نسب را نرود، اما با محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات و خروج نام رضاییان از فهرست خرید سپاهان، استقلال تنها گزینه او محسوب می‌شود. انتخابی که شاید با حضور کریمی در نفت، تغییر کند. رامین رضاییان علاقه ویژه‌ای به کریمی دارد و در بازی با پدیده در لیگ پانزدهم، با نشان‌دادن عدد ۸ گلش را هم به او تقدیم کرد. پس از رفتن رامین به ترکیه و برگشتنش به ایران، رابطه کریمی و رامین دوباره خوب شده و شاید او فصل بعد فرصت بازی زیرنظر ستاره محبوبش را داشته باشد. رفتن به استقلال، هم راه بازگشت به پرسپولیس را برای رامین می‌بندد و هم رابطه او با کریمی را دوباره خراب می‌کند. برخلاف آن، رفتن به نفت می‌تواند تصمیمی کاملاً پرسپولیسی برای او باشد.

نفت فصل آینده با حضور کریمی، تیم دوم پرسپولیسی‌ها خواهد بود. رامین با رفتن به نفت و کار کردن با مربیان سابق تیم ملی مثل «مارکار آقاجانیان»، هم جایگاهش در تیم ملی را از دست نمی‌دهد، هم رابطه‌اش با کریمی تقویت می‌شود و هم به‌عنوان بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها، بعد از رفتن برانکو دوباره به این تیم برمی‌گردد. شاید کریمی کلید معمای پیچیده رامین، پرسپولیس و استقلال باشد. البته اگر رامین حاضر شود مثل کریمی حداقل یک فصل در تیمی بدون هوادار و به امید حمایت پرسپولیسی‌ها بازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.