اراک- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی سفر می‌کند.

وزیر بهداشت به استان مرکزی سفر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی عرب با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی اظهار داشت: حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی ساعات پایانی امروز به استان مرکزی وارد و تا ظهر فردا در برنامه‌های کاری تعریف شده شرکت خواهد کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت شامگاه امروز با ورود به استان مرکزی به شهرستان دلیجان رفته و از بیمارستان این شهر بازدید می‌کند و پس از آن هم در نشست خیرین سلامت در این شهرستان شرکت خواهد کرد.

عرب تصریح کرد: وزیر بهداشت پس از این، به شهرستان محلات سفر می‌کند و بازدیدی از بیمارستان این شهرستان دارد تا در جریان امور مربوط به این مجموعه قرار گیرد و پس از این نیز در پایان این بازدیدها به شهر اراک سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی با اشاره به برنامه روز دوشنبه وزیر بهداشت در استان مرکزی گفت: برنامه قاضی‌زاده هاشمی در روز دوشنبه ضمن بازدید از کلینیک با زیارت شهدای گمنام آغاز می‌شود و در ادامه برنامه ها ضمن سفر به خنداب از بیمارستان این شهرستان بازدید می‌کند.

وی ادامه داد: بازدید از بیمارستان شهرهای کمیجان، فراهان و لیعصر(عج) و ایت الله خوانساری در شهر اراک از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی به شمار می‌رود.

عرب خاطرنشان کرد: پس از این بازدیدها وزیر بهداشت با حضور در محل بیمارستان سینای اراک این پروژه را افتتاح می‌کند و پس از این هم با حضور در بیت امام جمعه اراک با آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.