قزوین- معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری بیش از ۸۰ دوره آموزشی ویژه‌ واحدهای صنعتی خبر داد.

بیش از ۸۰ دوره آموزشی ویژه واحدهای مستقر در نواحی صنعتی استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا صفاری در حاشیه بازدید از شهرک لیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توانمندسازی و ارتقای سطح بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی با پرداخت یارانه آموزشی برای شرکتکنندگان موجب افزایش سطح کیفیت محصولات و اجرای صحیح قوانین کار و تامین اجتماعی در واحد صنعتی می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با تأکید به آموزش مهارت‌های تخصصی به نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی اضافه کرد: این آموزش‌ها موجب افزایش بهروری، فروش محصولات، استانداردهای کیفی، ایمنی و بهداشت، ارتقای سطح مهارتی نیروی انسانی، افزایش کارآیی و اثربخشی و غیره در واحدهای تولیدی و صنعتی میشود.

وی عنوان کرد: در سه ماهه اول سال جاری ۳۵ دوره آموزشی تخصصی و مهارتی برای مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به برگزاری ۳۵ دروه آموزشی در طول سه ماهه نخست امسال بیان کرد: آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی، قوانین گمرکی، استراتژی‌های تولید، جوشکاری، امداد و کمک‌های اولیه، ممیزی ISO از جمله دوره‌های آموزشی بود که برای ۵۵۰ نفر با ۸ هزار و ۱۲۰ نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی برگزار شد.

صفاری افزود: تا پایان سال جاری برگزاری بیش از ۸۰ دوره آموزشی در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.