آمل- بخشدار لاریجان گفت: خروج لاریجان از لیست مناطق محروم صحیح نبود.

خروج لاریجان از لیست مناطق محروم صحیح نبود

به گزارش قدس آنلاین، رضامقدم در نشست مسئولان  پست بانک مازندران در فرمانداری آمل با اشاره به اینکه عنوان منطقه محروم از بخش لاریجان حذف شده است، افزود: اما لاریجان هنوز منطقه محروم محسوب می شود و بسیاری از امکانات موردنیاز را ندارد.

وی با بیان مشکلات این بخش عنوان کرد: هنوز بسیاری از راه‌های روستایی این بخش آسفالت نشده است، راه های دسترسی به روستاهای این بخش مناسب نیست و مردم با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند.

مقدم تصریح کرد: بخش لاریجان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد اما هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت ها برای توسعه بخش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه لاریجان به دلیل محروم بودن از بسیاری از تسهیلات بانکی نیز محروم است، عنوان کرد: اینکه تسهیلات در ازای شرایط سخت به ساکنان مناطقی مانند بخش لاریجان پرداخت شود انصاف نیست و باید شرایط پرداخت تسهیلات در این مناطق تفاوت داشته باشد.

بخشدار لاریجان با بیان اینکه لاریجان نیاز به توجه ویژه دارد، بیان کرد: نباید به شرایط محرومیت بخش لاریجان ادامه دهیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر بانک ها حاضر به سرمایه گذاری و یا پرداخت تسهیلات در بخش لاریجان باشند تعهد ایجاد اشتغال را می دهیم، عنوان کرد: اشتغال در این منطقه به معنای حفظ جمعیت و ثبات در شرایط منطقه است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.