​ایلام- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: تأمین پزشک متخصص بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، مشکل اصلی این بیمارستان است.

مشکل اصلی بیمارستان شهدای زاگرس ایلام تأمین پزشک متخصص است

دکتر کریم لاله ماژین در حاشیه نشست خبری با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان در پاسخ به سؤال خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه مراکز بیمارستان و درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور با مشکل تأمین و استقرار پزشک متخصص روبرو هستند، اظهارداشت: برای رفع این مشکل در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام رایزنی بسیاری صورت گرفته و امیدواریم که این مشکل در اسرع وقت حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه با استقرار پزشکان متخصص در این بیمارستان، بیمه شدگان تأمین اجتماعی در استان ایلام می توانند از خدمات ارائه شده این سازمان نهایت استفاده را ببرند، افزود: مجموعه تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این سازمان آمادگی دارد تا پزشکان متخصص را به صورت تمام وقت و یا پاره وقت برای خدمت در بیمارستان تأمین اجتماعی و دیگر مراکز درمانی وابسته به این سازمان استخدام کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به تجهیز بیمارستان شهدای زاگرس این شهر با استفاده از بهترین امکانات، خاطرنشان ساخت: این بیمارستان به صورت شبانه روزی در خدمت مراجعین و بیمه شدگان این سازمان است و آمادگی ارائه انواع خدمات درمانی به جامعه هدف خود را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.