​ایلام- مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمه خبرنگاران دفاتر نمایندگی نشریات سراسری در ایلام پیگیری می شود.

بیمه خبرنگاران دفاتر نمایندگی نشریات سراسری در ایلام پیگیری می شود

سهیلا ملکشاهی روز یک شنبه در حاشیه نشست خبری با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان در پاسخ به سؤال خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه کار خبرنگاران کاری سخت و زیان آور است، اظهارداشت: در همین راستا تأمین اجتماعی این شغل شریف را جزء کارهای سخت و زیان آور قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته خبرنگاران نشریات سراسری در استان ها از حمایت دولت خارج شدند، افزود: می طلبد که دفاتر مرکزی نشریات سراسری حق بیمه خبرنگاران خود در مراکز استان ها را پرداخت کرده تا این افراد نیز بتوانند از مزایای بیمه تأمین اجتماعی استفاده کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام از مکاتبه و رایزنی برای حل مشکل بیمه خبرنگاران استان با سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: در صورت موافقت سازمان و در صورت امکان در صدد هستیم تا دفاتر نشریات سراسری و خبرگزاری های فعال و دارای مکان ثابت، بتوانند خبرنگاران خود را بیمه کنند.

سهیلا ملکشاهی با تأکید بر اینکه قطعاً هر پاسخی که از سوی سازمان تأمین اجتماعی به استان منعکس شود، اجرایی خواهد شد، خاطرنشان ساخت: امیدواریم که با همکاری و موافقت سازمان، خبرنگاران زحمت کش نشریات سراسری در استان ها، مجدداً از حمایت دولت برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.