جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد چراکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند؛ بنابراین نیروهای مسلح همواره باید چند گام از دشمنان جلوتر باشد.

آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح متوقف نمی‌شود/ یگان ویژه یگانی جوان، منضبط و پا در رکاب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق حضور در جمع عزیزان یگان ویژه را باردیگر نصیبم کرد؛ الحمدالله یگان ویژه، یگانی جوان، انقلابی، ولایی، متخصص، منضبط، با روحیه رزمی و مهارت‌های بالا، هدفمند و پا در رکاب، آماده اجرای ماموریت ها است.

وی بیان کرد: تجهیزات فعلی و موجود در یگان ویژه برای ماموریت های پیش رو، مثال‌زدنی است اما نیروی انتظامی و این یگان نباید در این سطح متوقف شود و باید روز به روز درصدد به روز کردن تجهیزات باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آمادگی و مهارت در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد چراکه دشمنان ما بیکار ننشسته اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشورهستند، بنابراین نیروهای مسلح همواره باید هوشیارانه چند گام از دشمنان جلوتر باشند.

وی گفت: همواره تلاش و رویکرد نیروهای مسلح حفاظت و صیانت از امنیت مثال زدنی کشور است و امنیت مطلوب را در منطقه پر آشوب را مرهون لطف الهی و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری هستیم، باید قدردان این نعمت و سرمایه بزرگ باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.