سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بیماری کیمیا علیزاده یک بیماری عفونی است که پزشکان آن را تشخیص دادند و در حال حاضر نیز تحت نظر پزشکان در بیمارستان بستری است و طول درمان او نیز دو هفته طول می‌کشد.

 اعلام آخرین وضعیت کیمیا علیزاده و تشریح بیماری مدال آور المپیک

به گزارش قدس آنلاین، مهرو کمرانی در خصوص شرایط کیمیا علیزاده و شایعاتی که در خصوص بستری شدن او مطرح شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعاتی که مطرح می‌شود را بر چه اساسی دوستان عنوان می‌کنند. بیماری کیمیا علیزاده یک بیماری عفونی است که پزشکان آن را تشخیص دادند و در حال حاضر نیز تحت نظر پزشکان در بیمارستان بستری است و طول درمان او نیز دو هفته طول می‌کشد.

وی تصریح کرد: این بیماری از کره‌جنوبی شروع شده است و یک روز قبل از مسابقه، او اعلام کرد سرگیجه دارد که ما با دکتر مطرح کردیم و برای او ماساژ سر درنظر گرفتند. حتی به ما اعلام کردند شاید به خاطر استرس یا شرایط عصبی باشد و پیش‌بینی هیچ سرماخوردگی یا مریضی دیگر را نکردند. کیمیا حتی اعلام کرد مقداری معده درد  دارد که برای او قرص در نظر گرفتند و مرکز پزشکی مسابقات نیز او را بطور کامل او را تحت نظر گرفت.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص اینکه عنوان می‌شد این مشکل او به خاطر حضور در مسابقات جهانی ایجاد شده است، گفت: این مسئله اصلا ربطی به حضور کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی ندارد و شایعه‌سازی‌هایی است که برخی مطرح می‌کنند. کیمیا در تهران سرماخوردگی داشت که قبل از مسابقات درمان شد اما آنجا احتمالا دچار ویروسی شده است که سیستم ایمنی بدن او را تضعیف کرده است. در حال حاضر نیز با توجه به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن او ابتدا به دنبال بهبودش هستیم تا بعد از آن برای درمانش اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.