دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در هفته آینده سفر یک روزه به اتفاق معاونان برای بررسی مشکلات استان کرمان انجام می‌شود گفت: سفرهای استانی برای بررسی مشکلات استان‌ها در دست اقدام است.

جمعیت هلال احمر کرمان در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد عمل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی محمدیون امروز در دیدار با علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان اظهار داشت: یکسری تجهیزات برای هلال احمر استان کرمان تهیه شده است که هفته آینده به این استان اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جمعیت هلال احمر سفرهای استانی را در پیش گرفتیم گفت: به همراه معاونان در سفر به استان‌ها موارد و مشکالات هر استان را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر از سفر یک روزه خود به استان کرمان در هفته آینده خبر داد و متذکر شد: سیاست ما این است که انبارها تجهیز و کامل باشند تا در مواقع بحران به هیچ مشکلی برنخوریم.

وی با بیان اینکه به کمک استانداران در این رابطه نیاز داریم تشریح کرد: باید با تجهیز و تکمیل انبارها خیالمان از امدادرسانی به موقع در مواقع اضطرار و بحرانی راحت باشد.

محمدیون با بیان اینکه در یک ماه گذشته هشت جلسه تجلیل از امدادگران نمونه در سطح کشور برگزار شده است گفت: بنا داریم با برگزاری این جلسات روحیه امدادگران را از لحاظ مادی و معنوی تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مدیریت جدید جمعیت هلال احمر استان کرمان معرفی می‌شود تصریح کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی یک دغدغه در سطح کشور است و مدیریت جدید با توجه به سابقه‌ای که دارد در این رابطه وارد بحث عملیاتی می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.