۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 545721

همدان- رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از برقی کردن قطار همدان و دوطرفه کردن را آهن تهران - همدان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح به دنبال کاهش زمان حرکت مسافران قطار به سایر نقاط کشور هستیم و به دنبال لحاظ کردن رقم آن در لایحه بودجه سال آینده خواهیم بود.

قطار همدان ـ تهران برقی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، امیر خجسته روز یکشنبه طی بازدید از ایستگاه مسافربری راه‌آهن همدان اظهار کرد: روز سه‌شنبه شاهد حرکت اولین قطار مسافربری به مقصد مشهد هستیم که مسافران این قطار خانواده معظم شهدا و تعدادی از خبرنگاران هستند.

وی این سفر ریلی را شروع آزمایشی خواند وافزود: بعد از حرکت اولین قطار به مقصد مشهد مقدس مراکز فروش بلیت از طریق اینترنت و آژانس‌های مسافرتی به کار بلیت‌فروشی ادامه خواهند داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود هفته‌ای یکبار بلیت‌فروشی صورت گیرد که بادرخواست از  وزارت راه وشهرسازی این زمان را به چهار روز یک بار کاهش دادیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های امنیتی وزارتخانه بایستی دستور حرکت قطار را از لحاظ ایمنی صادر کنند افزود: در این ایام کارهای فنی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نواقص خط راه آهن تهران - همدان به طور کلی بررسی و رفع شود و مجوز حرکت قطار صادر شود.

خجسته از برقی و دوطرفه کردن را آهن تهران - همدان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح به دنبال کاهش زمان حرکت مسافران قطار به سایر نقاط کشور هستیم و به دنبال لحاظ کردن رقم آن در لایحه بودجه سال آینده خواهیم بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.