سردار دهقان در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق در آزادسازی کامل شهر موصل را به وزیر دفاع و فرمانده حشدالشعبی تبریک گفت.

وزیر دفاع آزادسازی کامل شهر موصل را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق در آزادسازی کامل شهر موصل را به وزیر دفاع و فرمانده حشد الشعبی این کشور تبریک گفت.

متن پیام‌های سردار دهقان به شرح ذیل است:  

برادر مجاهد جناب آقای هادی العامری   

فرمانده محترم نیروهای بسیج مردمی عراق

سلام علیکم

خبر مسرت‌بخش و افتخارآمیز آزادی کامل شهرتاریخی موصل از دستان پلید گروه تروریستی داعش، قلوب همه دوستداران و حامیان ثبات، آرامش و امنیت در عراق به ویژه ملت، دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را شاد کرد.

با تبریک این موفقیت بزرگ به جنابعالی، فرماندهان، رزمندگان و مجاهدین سلحشور حشدالشعبی معتقدم زنجیره پیروزی‌های اخیر در عراق که با تشکیل نیروهای حشدالشعبی روند جدی‌تری به خود گرفت، جز با اخلاص، رشادت و ایثار رزمندگان جان برکف این نیروی اصیل و مردمی، تحت راهبری حکیمانه مرجعیت عالی شیعه و فرماندهان شجاع آن کشور تحقق نمی‌یافت.

با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و رزمندگان سلحشور حشدالشعبی، امیدوارم در دوران پسا داعش نیز با حفظ روحیه جهادی و وحدت و انسجام همه نیروهای مسلح و مردمی در عراق شاهد امنیت پایدار و رشد و بالندگی کشور دوست و برادر عراق در همه عرصه ها باشیم.

سرلشکر عرفان محمود عبدالغفور عبدالله الحیالی  

وزیر محترم دفاع جمهوری عراق    

با اهداء گرم‌ترین سلام ها و درودها

مایلم صمیمانه‌ترین تبریکات خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی، دولت، ملت و نیروهای مسلح کشور دوست و برادر عراق به مناسبت آزادسازی شهر تاریخی موصل از سیطره تروریسم و پایان عمر خلافت خود خوانده داعش عرض نمایم.

اعتقاد راسخ دارم فروپاشی و اضمحلال تروریسم جز با اراده واقعی و همگانی دولت‌ها و تشکیل جبهه متحد علیه تروریسم امکان‌پذیر نخواهد بود.

این پیروزی بزرگ که منجر به خنثی شدن توطئه‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در عراق شده است، انشاءالله منجر به شکست کامل استراتژی جنگ نیابتی نظام سلطه در منطقه گردد.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن اعلام آمادگی کامل جهت تقویت و توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی میان دو کشور، سلامتی و موفقیت روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.