بجنورد- مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: این اداره کل ۸۵ میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی استان مطالبه دارد که از این مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان مربوط به شهرداری بجنورد است.

شهرداری بجنورد حدود ۱۸ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زاده در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی اطهار داشت: قرار استشش هزار و ۷۰۰ متر مربع زمین در خیابان قیام بجنورد به منظور تسویه بخشی از این بدهی تهاتر شود.
وی افزود: مابقی بدهی شهرداری نیز قرار است به صورت اقساطی پرداخت شود.
عباس زاده گفت: شرکت الیاف شیروان نیز ۱۱ میلیارد تومان، و شرکت لوله گستر نیز حدود ۴ میلیارد تومان بدهی دارد و مابقی مطالبات این سازمان مربوط به کارخانه قند و کارگاه های کوچک و کارفرمایان است.
وی در ادامه با اشاره به طرح الکترونیکی کردن پرونده های تامین اجتماعی گفت: تمام دفترچه های فیزیکی درمان حذف می شود و جامعه هدف ما در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی  تنها با داشتن کد ملی می توانند خدمات دریافت کنند.
عباس زاده اطهار کرد: روند الکترونیکی کردن دفترچه های درمانی تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۶برای دریافت خدمات از مراکز غیر ملکی این سازمان تکمیل می شود
وی با اشاره به وجود ۱۱۰ هزار بیمه شده و ۱۲ هزار مستمری بگیر در استان یاداور شد: در مجموع ماهیانه این سازمان ۲۰۰ میلیارد ریال به منظور پرداخت حقوق و مزایای هزینه می کند.
عباس زاده در خصوص سهمیه بیمه کارگران ساختمانی نیز اظهار کرد: هم اکنون مشکلی در میزان سهمیه نداشته و می توانیم افراد را بیمه کنیم و این در حالیست که ۱۲ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.