سرپرست گمرک بندر دیر گفت: در راستای توسعه مبادلات تجاری ایران و قطر، در سه ماه نخست امسال یک‌هزار و ۴۰۰ تن مواد غذایی از بندر دیر به بنادر کشور قطر صادر شد.

صادرات ۱۴۰۰ تن مواد غذایی از بندر دیر به قطر

به گزارش قدس آنلاین، البرز کشاورزی در جمع خبرنگاران در دیر با اشاره به افزایش صادرات کالای غیر نفتی از بندر دیر اظهار داشت: زیر ساخت‌های لازم برای  تسریع در ارائه خدمات به بازرگانان و فعالان اقتصادی در بندر دیر فراهم شده است.

وی از افزایش صادرات کالا از بندر دیر به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و گفت: در سه ماه نخست امسال مواد غذایی در قالب میوه و تره بار به وزن یک‌هزار و ۴۰۰ تن از بندر دیر به  بنادر مختلف قطر صادر شده است.

سرپرست گمرک بندر دیر با اشاره به  توسعه مبادلات تجاری ایران و قطر گفت: در راستای توسعه مبادلات تجاری ایران و قطر، به ارزش ۴۰۵ هزاردلار در چند مرحله مواد غذایی از بندر دیر به مقصد قطر صادر شده است.

کشاورزی، با اشاره به صادرات کالای تجاری با شناور لنج به قطر افزود‌ محموله‌های صادراتی به قطر شامل کدو، هویج ، هندوانه، خربزه، سیب زمینی، کاهو، کلم ، یونجه و گوجه فرنگی با شناورهای متعلق به تجار بومی این شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در تیرماه امسال ۵۰ پالت فلزی آینه و شیشه به وزن یک‌هزار تن از دیر به قطر صادر شد خاطر نشان کرد:  برقراری مبادلات تجاری میان این بندر و کشور قطر در رونق اقتصاد منطقه موثر و حرکتی برای حضور و فعالیت هرچه بهتر و بیشتر تجار و بازرگانان در این بندر می‌شود.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.