ساری- مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: طرح تحول سلامت هزینه هایی را به سازمان های بیمه گر تحمل کرده است.

طرح تحول سلامت هزینه های سازمان های بیمه گر را افزایش داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمد خورشیدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین درخصوص کشمکش با دانشگاه علوم پزشکی از بدهی ۶۲۰ میلیارد تومانی به این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: از این میزان ۳۴۰ میلیارد تومان پرداخت و با دانشگاه به تفاهم رسیدیم.

وی اضافه کرد: این بدهی ها مختص به مازندران نبوده و شرایط در کل کشور اینگونه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در رابطه این سوال قدس آنلاین که چرا فضای فیزیکی درمانگاه های تامین اجتماعی مناسب نیست، گفت: درمانگاه های تامین اجتماعی شرایط خوبی نداشته و برخی از درمانگاه ها مانند درمانگاه ساری ۲۰ سال سابقه درمانگاهی در فضای نامناسب را دارند.

خورشیدی از حل مشکل این سازمان با شهرداری ساری در رابطه با مطالبه ۸ میلیارد تومانی عوارض درمانگاه ساری خبر داد و یادآور شد: عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی ساری در بلوار پاسداران بزودی آغاز می شود.

وی از افتتاح مجهزترین اورژانس کشور در بیمارستان ولیعصر (عج) قائم شهر در هفته دولت خبر داد و گفت: اورژانس این بیمارستان در ۲ طبقه و ۴۰ تخت و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی ساخته شد.

خورشیدی با اعلام اینکه مجوز سی تی آنژیو برای بیمارستان ولیعصر قائم شهر صادر شد، این دستگاه را چهارمین دستگاه مشابه کشور دانست و افزود: در این راستا بیماران از آنژیوگرافی بی نیاز و از طریق عکسبرداری بیماری شان مشخص می شود.

وی با اعلام اینکه تمام رادیولوژی های استان از آنالوگ به دیجیتال تیدیل شده است، اضافه کرد: دستگاه سنگ شکن بیمارستان ولیعصر قائم شهر با هزینه ۲ میلیارد تومانی راه اندازی شد.

خورشیدی در پایان از بازسازی  و نوسازی پست برق بیمارستان ولیعصر بعد از ۴۰ سال خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.