ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رئیس مرکز فرهنگی امام رضا (ع) بیرمنگهام که ترویج فرهنگ رضوی را در انگلستان دنبال می کند، میهمان دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) در مازندران خواهد بود.

ارادت مرز ندارد...

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احد جاودانی در گفتگو با  قدس آنلاین اظهار کرد: حجت الاسلام حسین محمدیان به پاس فعالیتهای پربارش در مرکز فرهنگی امام رضا (ع) بیرمنگهام، در جشنواره امسال تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی امام رضا (ع) بیرمنگهام با هدف ترویج فرهنگ ناب اسلامی و شیعی در سپتامبر سال ۲۰۰۶ فعالیت خود آغاز کرد، یادآور شد: ایجاد فضای مناسب برای گردهمایی مسلمانان به ویژه ایرانیان و فارسی زبانان، بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی، مشاوره در امور دینی، فرهنگی و خانوادگی، انتشار کتاب های سودمند، سفرهای زیارتی و تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی و آموزش سبک زندگی ازجمله اهداف و فعالیتهای این مرکز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: ایجاد مدرسه امام رضا (ع) با هدف آموزش قرآن کریم و زبان فارسی به کودکان در روزهای تعطیل و راه اندازی اکادمی «الهادی» با رویکرد آموزش معارف پیش از حوزه به جوانان و بزرگسالان و پرورش مبلغان توانمند از دیگر فعالیتهای این مجموعه فرهنگی در انگلستان محسوب می شود.

جاودانی خطرنشان کرد: تجلیل از فعالان فرهنگ رضوی در سایر کشورهای دنیا رویکردی است که در بخش بین الملل جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) دنبال می شود.

وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانف دوازدهمین دوره این جشنواره مردمی و پرمخاطب را هشتم مرداد ماه با حضور برگزیدگان ایرانی و خارجی در ساری برگزار می کند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.