​ایلام- رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی چوار ۶۵ ایلام گفت: در حاشیه بازی پیشکسوتان استقلال و چوار ۶۵، از خانواده های ۵ شهید ایلامی تجلیل می شود.

تجلیل از ۵ خانواده شهید ایلامی در حاشیه بازی پیشکسوتان

حجت اله هاشم بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بازی پیشکسوتان استقلال تهران و چوار ۶۵ ایلام روز جمعه هفته جاری و از ساعت ۶ عصر در ورزشگاه قلاویزان ایلام برگزار می شود، اظهارداشت: قبل از آغاز مسابقه از خانواده حسن روشن پیشکسوت استقلال که برادرش در مهران به شهادت رسیده، تجلیل و قدردانی می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی مختلفی در حاشیه این بازی اجرا خواهد شد، افزود: تجلیل از خانواده ۵ شهید ایلامی، اجرای سمفونی مهران با صدای جواد شوهانی از هنرمندان بنام ایلامی و ... قبل از برگزاری مسابقه انجام می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی چوار ۶۵ ایلام به حضور ستارگان سال های گذشته باشگاه استقلال تهران در این بازی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در تیم پیشکسوتان استقلال بازیکنانی همچون حسن روشن، محمدنوازی، پرویز برومند، بهروز پرورش خواه، رضا حسن زاده، مهدی امیرآبادی، محسن گروسیان، هاشم حیدری، مرتضی یکه، حسین ترابپور، علی جانملکی و دو هنرمند استقلالی آقایان مرتضی کاظمی و کریم قربانی بازی خواهند کرد.

حجت اله هاشم بیگی با اشاره به بلیط فروشی برای این بازی، یادآور شد: بلیط فروشی یک روز قبل از بازی و روز بازی در محل ورزشگاه انجام می شود و قیمت بلیط بازی ۵۰ هزار ریال تعیین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.