کرمانشاه- رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه، از مهار آتش‌سوزی ۶ هکتار مراتع مشجر شهرستان پاوه خبر داد.

۶ هکتار از مراتع پاوه در آتش سوختند

به گزارش قدس آنلاین، یادگار غالبی از آتش‌سوزی مراتع مشجر شهرستان پاوه در روز یکشنبه خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی با  تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردم این منطقه بامداد دوشنبه مهار شد.

وی محل آتش‌سوزی را مراتع مشجر منطقه «شیخان» و قلعه‌گاه در بخش نوسود شهرستان پاوه اعلام کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه تصریح کرد: این آتش سوزی پس از یک روز تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی، کارکنان منابع طبیعی و مردم دوستدار محیط زیست این منطقه حدود ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه مهار شد.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه بیش از ۶ هکتار از مراتع  مشجر این منطقه طعمه حریق شد.

۵ هکتار از مراتع شهرستان روانسر طعمه حریق شد

همچنین برابر اعلام اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان روانسر عصر روز گذشته ۱۸ تیرماه حدود ۵ هکتار از مراتع شهرستان روانسر نیز طعمه حریق شد.

ماکوان کریمی، معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان روانسر نیز گفت: عصر دیروز حوالی ساعت ۱۶گزارشی مبنی بر آتش سوزی در مراتع روستای فیروزه و سبزبلاغ از توابع بخش مرکزی شهرستان روانسر اعلام  شد.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان روانسر تصریح کرد: پس ازعزیمت کارکنان و امدادگران هلال احمر و پیگیری بخشدار مرکزی و با کمک نیروی مردمی روستا اطفا حریق شروع و در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آتش به طورکامل مهار شد.

کریمی همچنین یادآور شد: در این آتش سوزی که سومین آتش سوزی سال زراعی جاری در مراتع و جنگل های شهرستان بود ۵ هکتار از مراتع این روستا طعمه حریق شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.