ساری- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران از شهادت پاسدار میثم علیجانی در منطقه شمالغرب کشور خبر داد.

پاسدار مازندرانی در منطقه شمالغرب کشور شهید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حسینعلی رضایی اظهار کرد: شهید علیجانی از نیروهای لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا و از شهرستان بابلسر بود که در حین ماموریت در راستای تامین امنیت مرزهای شمالغرب کشور به همرزمان شهیدش پیوست.

وی اضافه کرد: شهید علیجانی از جانبازان پرافتخار مدافع حرم استان مازندران نیز بود که پس از گذشت بیش از یک سال حضور در شمال غرب کشور به همرزمان شهیدش پیوست.

سخنگوی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه هنوز زمان دقیق بازگشت پیکر شهید علیجانی مشخص نشده است، گفت: اخبار تکمیلی و زمان بندی برگزاری مراسم تشییع شهید میثم علیجانی از سوی روابط عمومی سپاه کربلا به اطلاع عموم مردم مازندران خواهد رسید.

رضایی با تبریک و تسلیت به مردم ولایتمدار و شهید پرور مازندران بویژه خانواده معزز شهید علیجانی تصریح کرد: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه حاکم است را مدیون جانفشانی های مرزبانان غیور نیروهای مسلح هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران جان برکف سپاه کربلا در دفاع از وطن همچون گذشته گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(مد ظله العالی) بوده و با تمام توان با دشمنی که چشم طمع به یک وجب از خاک کشور را دارد، مقابله می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.