بجنورد- مدیرعامل مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: با اشاره به بافت روستایی و شرایط کوهستانی استان، تنها ۳۰ درصد روستاهای استان زیرپوشش ارتباطات سیار و موبایل نیستند.

۳۰ درصد روستاهای استان زیر پوشش خدمات شرکت ارتباطات سیار قرار ندارند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا هاشمی در دهمین سالگرد معرفی برند همراه اول اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت، همراه و ارتباطات دیتا در استان خراسان شمالی حمایت می شوند.

وی گفت: مخابرات استان و همراه اول حدود ۵۰۰ سایت را در نقاط مختلف و مسیرهای جاده ای استان پوشش داده است.

وی گفت: برای توسعه ارتباطات سیار به اپراتورهایی با حجم بالا همانند اپراتورهای مخابرات نیاز داریم که باید در این بخش سرمایه گذاری بیشتری برای زیر پوشش قرار دادن نقاط کور و رفع مشکل ارتباطات سیار در استان با نصب BTCI صورت گیرد.

هاشمی با اشاره به هماهنگی شرکت مخابرات استان با مخابرات کشور و شروع فعالیت فیبر نوری FTTH  به منازل گفت: مشترکان می توانند در ارتباطات اینترنتی و EDSL با روش سیم های مسی، ارتقای سرعت از حداکثر ۲ MG به حداقل ۱۰۰ MG را تقاضا کنند. وی همچنین از افتتاح دومین دفتر همراه اول در بجنورد خبر داد.

گفتنی است در پایان این مراسم جایزه۲ میلیارد ریالی طرح " این همراهی میلیاردها می ارزه" به مشترک خوش اقبال همره اول در خراسان شمالی علی مرادی فر اهداء شد.

منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.