قوچان- به دستور دادستان عمومی و انقلاب قوچان، حکم شلاق ۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی درملأعام در قوچان اجرا شد.

اجرای حکم شلاق در ملأعام برای برهم زنندگان امنیت عمومی در قوچان

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی آذری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که دستگاه قضایی اجازه نخواهیم داد تا نزاع های گروهی فرهنگ دیرینه قوچان را خدشه دار کند گفت: توهین و نزاع نشان از انحطاط فرهنگ می باشد و یکی از مهمترین علل اکثر نزاع ها در سطح شهرستان عدم سعه صدر است که می تواند بزرگترین نزاعهای دسته جمعی را بوجود آورد.

وی ادامه داد: حدود۷۰ نفر از اوباش سطح ۱و۲ در قوچان تحت نظارت و شناسایی دستگاه قضایی قرار دارند و جهت پیشگیری از بروز این‌چنین جرائمی باید برخی از احکام را درملأعام اجرا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به مجازات و اجرای حکم ۵۰ ضربه شلاق درملأعام و۲۴ ضربه تعلیقی برای ۷ نفر از اوباش محکوم افزود: در ۴ مرحله نزاع مختلف توسط ۱۰ نفر از اوباش در سطح شهرستان، ۷ نفر از آن‌ها دستگیر و به‌حکم ۷۴ ضربه شلاق و یک سال مجازات تعلیقی حبس محکوم و ۳ نفر از آن‌ها نیز متواری شده‌اند که تحت تعقیب می‌باشند.

وی ادامه داد: این اوباش با استفاده از چاقو و قمه اقدام به قدرت‌نمایی و برهم زدن امنیت عمومی در سطح شهرستان قوچان می‌کردند که تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار گرفتند و حکم آن‌ها نیز امروز دریکی از میدان‌های سطح شهر و درملأعام اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.