اهواز- فرمانداری هندیجان گفت:یکی از بیماری های خطرناک سالک است شهرداری و محیط زیست منتظر جلسات نباشند امنیت مردم مهم است که باید فراگیر کار کرد.

شهرداری و محیط زیست منتظر جلسات نباشند امنیت مردم مهم است که باید فراگیر کار کرد

کورش مودت در حاشیه جلسه پسماند این شهرستان که ظهر دوشنبه ۱۹ تیرماه در این فرمانداری برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بحث جمع آوری پسماند در جامعه یک بحث مهمی است که باید مسئولین بویژه شهرداری و محیط زیست و شبکه بهداشت در این خصوص تعامل خوبی باید ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه در مورد پسماند و زباله مردم گله مند هستند افزود: یکی از بیماری های خطرناک سالک است شهرداری و محیط زیست منتظر جلسات نباشند امنیت مردم مهم است که باید فراگیر کار کرد.

نماینده عالی دولت در هندیجان بااشاره به اینکه در این شهرستان جایگاه دفن زباله از لحاظ بهداشتی مناسب نیست این شهرستان از دروازه  ورودی از سمت بوشهر به استان خوزستان است مشاهده می شود در کنار جاده رهاسازی شده که این زیبنده یک شهرستان نیست، عنوان کرد: یکی از تعهدات شهرداری در جمع آوری زباله ها  قرار دارد.

مودت با انتقاد مشاهده می شود که فرد یا افرادی زباله و نخاله های خود را شبانه در سطح شهرستان و یا کنار رودخانه می ریزند، بیان کرد: که این کار اصولی و اخلاقی نیست می بایست محیط زیست و شهرداری از طریق مراجع قضایی وارد و با هر شخصی که این کار را انجام می دهند برخورد قانونی انجام شود.

وی در ادامه اضافه کرد: شهرداری هندیجان بسیار کار خوبی در کنار ساحل رودخانه زهره نیوسرجی انجام داده که این کار بسیار کار خوبی است.

فرماندار هندیجان با اشاره به جمع آوری و دفع زباله ها باید به بخش خصوصی واگذار شود اظهار کرد: شهرداری هندیجان و شهرداری شهر زهره می توانند برای انجام این کار با پیمانکار قرارداد و تفاهم نامه جهت دفن زباله انجام دهند.

مودت گفت: باید از گروه مردم نهاد دعوت شود تا بتوان پاک رویان محیط زیست و همیار شهرداری بشوند وی در پایان خواستار جمع آوری دفع زباله و پسماند شد و از شهرداری هندیجان و شهردار زهره خواست مشکل پسماند را پیگیری و هرچه سریعتر نخاله ها و پسماندها را جمع آوری نمایند باید جدیت بخرج داد تا بتوان در زیست محیطی شهرستان  کار انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.