خرم آباد- استاندار لرستان گفت: از اعتبارات توازن ملی ۱۳ میلیارد تومان از استان به بحث زمین های تحت تملک کمربندی درود اختصاص داده شده است.

تخصیص ۱۳ میلیارد تومان اعتبار به زمین های تحت تملک کمربندی درود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هوشنگ بازوند در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌هایی از جمله اتصال آزادراه خرم‌آباد- پل زال به اراک، حیاتی و زیرساختی هستند که باید تعیین تکلیف شود و مشاور نظراتی داده که به آزادراه خرم‌آباد اراک اضافه شود.

وی اضافه کرد: کمربندی دورود در بحث تملک وضعیت مطلوبی ندارد و امسال از اعتبارات توازن ملی ۱۳ میلیارد تومان از استان به آن اختصاص داده شده است.

بازوند افزود: آزادراه خرم‌آباد به اراک در بحث تملک بخصوص در راه‌آهن مشکل ویژه دارد و خواهش داریم از پول راه‌آهن راهکاری اندیشیده شود که پول تملک کشاورزان را بدهیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: بروکراسی اداری برای پول گرفتن برای این پروژه سه تا چهار ماه طول می‌کشد و وقتی این پول به دست پیمانکار می‌رسد مدت زیادی طول می‌کشد.: ۲۳ کیلومتر جاده بروجرد اراک دست استان مرکزی است و با ما همکاری نمی‌کنند و هرچه اقدام می‌کنیم این قسمت را به ما اختصاص نمی‌دهند.

بازوند گفت: جاده بزنوید به لیروک پروژه‌ای بزرگ است و با یک لودر به نتیجه نمی‌رسد و چون سد لیروک در حوزه استان است و ما به آن دسترسی نداریم باید راهکاری برای آن اندیشیده شود؛ ایجاد راه روستایی تأثیر در رفع مشکل این جاده ندارد.

وی افزود: محور اسلام‌آباد- زانوگه حادثه‌خیز است که محیط آنجا نیز به خاطر تردد نفت‌کش‌های عراقی از بین رفته که نیاز به رفع مشکل دارد.

بازوند خاطرنشان کرد: راه دسترسی به بیشه جاده روستایی خطرناکی دارد که نیاز به اصلاح دارد. همچنین اصلاح جاده ازنا-شازند نیز مطالبه جدی مردم است که نیاز به پیگیری جدی دارد و امسال ۶ میلیارد از اعتباراتمان را برای آن گذاشتیم که کفایت نمی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.