خوان سیچلو پس از پایان تمرین امروز ملی‌پوشان زیر ۲۳ سال ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا آماده می‌کنند، در پایان تمرین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سیچلو: کولاکوویچ قول معنوی‌نژاد را به ما داده است

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی تیم امید درباره شرایط اردوها و تمرین‌ها اظهار کرد: از نحوه کار و عملکرد بازیکنانم خیلی راضی‌ام. هدف ما پیشرفت روز به روز  بازیکنان است که هر روز در حال کار بر روی آن هستیم. این  تصمیم فدراسیون والیبال بود که ما به مسابقه‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا اعزام شویم. در حال حاضر با بازیکنانی کار می‌کنیم که بسیار جوان هستند و امیدواریم بتوانیم والیبال ایران را توسعه دهیم. به نظرم این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است که بتوانند در این تورنمنت بزرگ بازی کنند و تجربه بین‌المللی کسب نمایند. بازیکنان سخت تلاش کرده‌اند و ما هم‌اکنون در هفته حساسی از آماده‌سازی هستیم چرا که یک ماه دیگر باید در مسابقه‌های قهرمانی امیدهای جهان شرکت کنیم که تورنمنت بسیار مهمی به حساب می‌آید.

سیچلو درباره هدف تیم ملی امید در مسابقه‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم ایران از نظر نام و نشان در دنیا جزو تیم‌های شناخته شده است و کشورهای دیگر با توجه به موقعیت‌های اخیر ایران احترام زیادی به والیبال ایران قائلند. هدف ما در حال حاضر آن است که بتوانیم والیبالی را که بازی می‌کنیم به بهترین شکل ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره احتمال حضور معنوی‌نژاد در ترکیب تیم ملی در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا گفت: ما هنوز نمی‌دانیم محمدجواد معنوی نژاد که بازیکن زیر ۲۳ سال است آیا می‌تواند با ما در قهرمانی آسیا باشد یا خیر. اگر او نتواند ما را همراهی کند، هیچ بازیکنی را نداریم و نخواهیم داشت که بتواند در رده بزرگسالان بازی کند.

خوان سیچلو ادامه داد: همه به دنبال نتیجه هستند و من هم اعتقاد دارم که ورزشکاران همواره برای کسب پیروزی به میدان می‌روند و می‌جنگند. این را هم می‌دانم که این بازیکنان تشنه پیروزی هستند اما معتقدم اگر به بازیکنان در این شرایط سنی مسئولیت سنگینی را بدهیم و انتظار قهرمانی داشته باشیم کار کمی سخت می‌شود. این به این معنا نیست که ما به دنبال پیروزی نیستیم ولی هدف اصلی کمک به تیم بزرگسالان ایران و توسعه والیبال است.

وی درباره شناخت از حریفان و احتمال صعود از گروه اظهار کرد: برای من در زندگی هیچ کاری از همان ابتدا آسان نبوده است. ولی اگر بتوانیم جزو ۸ تیم برتر آسیا شویم، به نظرم راضی کننده است.

سرمربی تیم امید همچنین درباره احتمال حضور جواد کریمی پاسور تیم ملی جوانان گفت: او هنوز مصدوم است و پزشکان تیم در حال بررسی شرایط او هستند و در روزهای آینده معلوم می‌شود که وضعیت سلامت او چگونه است و آیا می‌تواند ما را همراهی کند یا خیر.

خوان سیچلو در پایان درباره هماهنگی با ایگور کولاکوویچ در طول برگزاری اردوها گفت: قبل از شروع مسابقه‌های لیگ جهانی با کولاکوویچ جلسه داشتم و او قول داد که معنوی نژاد در تیم امید خواهد بود. به نظرم معنوی‌نژاد فرصت بازی را دارد. بازیکنان نیاز به بازی کردن دارند. هرچند معتقدم اولویت با تیم بزرگسالان است و باید ببینیم فدراسیون به چه کسانی مجوز می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.