خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

التماس دعای پزشک کابینه برای «روحانی»

وب دا/  قاضی زاده هاشمی- وزیر بهداشت- می گوید: بار کشور بر دوش بخش اجرایی- دولت- است، برای رئیس جمهور روحانی دعا کنید که با انتخاب افراد کارآمد، مشکلات کشور را با حمایت رهبر معظم انقلاب، مجلس و قوه قضاییه حل کند.

گزینه ای برای یک در میلیون!

فردا/ مصطفی هاشمی طبا- نامزد انتخابات ریاست جمهوری- درباره علت کنار نرفتنش از انتخابات گفت: اگر -خدای نکرده- آقای روحانی  دچار بیرون رفتن از انتخابات - حتی با احتمال یک در یک‌میلیون- می‌شد، من گفتم بمانم تا سنگر خالی نشود.

یورش به قالیباف

ایسنا/ محمد هاشمی- برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی- با بیان این که کارنامه قالیباف به مراتب بدتر از کارنامه احمدی‌نژاد است، گفت: اگر احمدی‌نژاد کشور را ۵۰ سال به عقب برد، استراتژی پیاده شده قالیباف نیز تهران را  به ۱۰۰ سال پیش برده است.

لفاظی جدید بولتون

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته دیلی دایجست، جان بولتون- سیاستمدار تندرو آمریکایی که به فرقه تروریستی منافقین نیز نزدیک شده است- مدعی شد: خاورمیانه تنها یک مشکل اصلی دارد که آن هم ایران است و راه حل این مشکل نیز تنها تغییر نظام در این کشور است.

گاف اینستاگرامی ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش پایگاه خبری کوکونات، ترامپ -رئیس جمهور آمریکا- پس از دیدار با «لی هسین لونگ» - نخست وزیر سنگاپور- پیامی را همراه با عکس این دیدار در اینستاگرام اش منتشر کرد اما به اشتباه او را رئیس جمهور اندونزی نامید!

دست خالی اصلاحاتچی ها

فردا/ دست خالی اصلاح طلبان شورای شهر تهران برای نداشتن گزینه مناسب برای شهردار شدن، سبب شده آنها به جای اثبات برتری خودشان در مدیریت شهر، سرگرم تهمت زدن به قالیباف و تخریب او شوند.

انگیزه دیدار با وکیل روس

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش سی ان ان، دونالد ترامپ جونیور- پسر ارشد ترامپ- با تأیید دیدار خودش با وکیل روس در جریان رقابت های انتخاباتی ۲۰۱۶آمریکا، گفت: این ملاقات با وعده دریافت اطلاعات درباره هیلاری کلینتون و به نفع ستاد انتخاباتی پدرش انجام شد.

کرسی پیشنهادی برای باهنر در کابینه روحانی

الف/ نامه نیوز نوشت: محسن کوهکن-عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری- می گوید: اگر قرار باشد از ظرفیت باهنر در دولت روحانی استفاده شود، شأن او معاون اولی است، نه نشستن بر صندلی وزارت. او چند دوره در مجلس بوده و لابی ها و ارتباطات خودش را دارد، آدم زرنگی است و کلاه سرش نمی رود و قدرت اداره مجموعه را دارد.

پسر کو ندارد نشان از پدر ...

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته ایندیپندنت، انتشار ویدئویی ساختگی به وسیله پسر ارشد ترامپ-  که در آن ترامپ با یک جنگنده، به سوی جنگنده ای با لوگوی «سی ان ان» شلیک و آن را منفجر می کند-  انتقادهای کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

کدام آتش بس؟

ایلنا/ علی اصغر احمدی- معاون وزیر کشور- با اشاره به آتش بس سیاسی که این روزها مطرح است، می گوید: منظور از آتش بس را نمی‌فهمم. مگر آتشی روشن شده که حالا آتش‌بس را بیان می کنند. اما اگر معنی آتش‌بس جلوگیری از تندروی و بی‌ادبی باشد کار خوبی است.

می خواست متفاوت باشد

عصرایران دو/ ترامپ در نشست گروه ۲۰ تنها رهبر کشوری بود که پین ویژه گروه ۲۰ را - با طرح لوگوی آن- بر روی کت خودش نصب نکرد و به جای آن پین با نشان پرچم آمریکا بر روی کت او دیده می‌شد.

افشاگری تازه مجتهد

ایرنا/ «مجتهد» -تحلیلگر و منتقد خاندان آل سعود- درصفحه توییتری اش از روابط ریاض و تل آویو در سال های پیشین و با واسطه مسئولان برجسته سعودی مانند سلمان بن عبدالعزیر، عادل الجبیر و بندر بن سلطان خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.