قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ در زمینه دفاع از انقلاب اسلامی، راه امام و شهدا باید شجاعانه وارد میدان شد همانگونه که رهبری فرمودند دفاع از مبانی انقلاب باید توام با صراحت و بدون رودربایستی باشد.

دفاع از مبانی انقلاب باید توام با صراحت باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به سخنان رهبری در جلسه قوه قضائیه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اصول معطل مانده قانون اساسی است بنابراین پیشنهاد می‌شود در هر بخشی مردم تخلف احساس می‌کنند از مسؤولان مطالبه کنند و در صحنه حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه دفاع از انقلاب اسلامی، راه امام و شهدا باید شجاعانه وارد میدان شد همانگونه که رهبری فرمودند دفاع از مبانی انقلاب باید تؤام با صراحت و بدون رودربایستی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهدیدات دشمنان گفت: آمریکایی‌ها پس از اینکه از تهدیدات سخت مأیوس شدند تلاش می‌کنند نهادهای خط اول مانند سپاه، بسیج و روحانیت مورد هجمه قرار دهند.

وی عنوان کرد: جریان‌هایی در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا خط اولی‌ها و افراد مدافع آرمان‌های انقلاب را تخریب کنند که در این بخش مردم باید از چنین اقداماتی جلوگیری کنند.

کعبی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت:‌ در جلسه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی، بعد آموزشی سند را لغو کردند در حالی که در بخش‌های مختلف سند عبارت الزام‌آور وجود دارد بنابراین تعهداتی برای کشور ایجاد می‌کند و به جز ابطال سند ۲۰۳۰ راهی وجود ندارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.