اراک- مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهیدان «کاظم خاوری» و «حسین ابراهیمی» از تیپ سرافراز فاطمیون در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به فیض شهادت نایل آمدند.

اراک دو شهید مدافع حرم دیگر تقدیم اسلام کرد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از شهادت دو تن از سرافرازان تیپ فاطمیون در راه دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم(ع) خبر داد و گفت: این دو شهید والامقام از شهرستان اراک در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت نایل آمدند و به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم «کاظم خاوری» و «حسین ابراهیمی» هر دو از تیپ سرافراز فاطمیون بودند که در منطقه شیخ هلال سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مراسم استقبال و شبی با شهدا چهارشنبه ۲۱ تیرماه بعدازنماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) کوی علی‌ابن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر شهیدان روز پنجشنبه با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اراک روز پنجشنبه ساعت ۹ از میدان شهدای شهرستان اراک به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و تدفین خواهند شد.

همچنین مراسم گرامیداشت این شهدای والامقام در مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) کوی علی‌ابن ابیطالب(ع) در همین روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.