اهواز- جواد حردانی دارنده مدال برنز پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: اکنون نوبت مسئولان است که از ما حمایت کنند و امشب راهی لندن می شوم.

اکنون نوبت مسولان است که  از ما حمایت کنند

به گزارش قدس آنلاین، پرتابگر وزنه خوزستانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در باره این مسابقات اظهار کرد: این رقابت ها از  ۲۳تیرماه جاری تا ۳ مردادماه جاری به میزبانی لندن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه از استان خوزستان دو ورزشکار معلول در این رقابت های جهانی حضور می بابند، افزود: بنده در ماده پرتاب وزنه و هاشیمه متقیان در ماده پرتاب نیزه شرکت می کنیم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک آتن در خصوص بهترین عنوان های خود در عرصه دو و میدانی گفت: کلا ۳۵ مدال جهانی و المپیکی دارم و از بهترین ها می توانم به طلای پارالمپیک آتن، پارالمپیک پکن و پارالمپیک لندن اشاره کنم.

حردانی با بیان اینکه به آمادگی لازم رسیدیم، اضافه کرد: اکنون به آمادگی ۹۰ درصد رسیدم و ان شاء الله بتوانم در این  مسابقه با یک رکورد خوب بهترین مدال کسب کنم.

پرتابگر معلول خوزستانی عازمی به لندن در ارتباط حریفان خود در این رقابت ها اظهار کرد: در این مسابقات نیز حریفانم از کشور های چک، چین، استرالیا، کلمبیا، آفریفای جنوبی، اوکراین، آمریکا و انگلستان هستند.

جواد حردانی در پاسخ به این سئوال که کدام یک از این کشورها سرسخت ترین حریف شما در این رقابت ها است، بیان کرد: ورزشکاران این کشورها همه خوب هستند و امیدوارم بتوانم دست پر به کشور برگردم.

 قهرمان المپیک پکن با اشاره به اینکه در این گرما و گرد و خاک ورزش کردن سخت است، عنوان کرد: نیاز به توجه خاص از سوی مسئولان استانی داریم.

وی در پایان افزود: ما تلاش خودمان کردیم و به این مرحله رسیدیم و اکنون نوبت مسولان است که بیایند از ما حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.