بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آگاهی شرط اولیه هر امری است گفت: غارت فرهنگ قابل جایگزینی نیست زیرا اگر دشمن توانست ما را به عنوان انسان بی دین پرورش دهد قابل جایگزینی نیست.

 غارت فرهنگ قابل جایگزینی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با بانوان فرهیخته استان بیان کرد: تاریخ ما از زنهای شایسته ای که با همه شرایط سختی که داشتند انقلاب را حفظ کردند پر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن از همه طرق و راه ها ورود پیدا می کند و بر روی مسائل کار می کند یادآور شد: آگاهی شرط اولیه هر امری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: غارت فرهنگ قابل جایگزینی نیست زیرا اگر دشمن توانست ما را به عنوان انسان بی دین پرورش دهد قابل جایگزینی نیست.

عبادی اظهار داشت: همه ما لازم است مبانی دین را بفهمیم  اما بیش از اینکه ما این مبانی را بفهمیم و در راه رشد بکار بگیریم متوجه می شویم دشمن آنها را کارشناسی می کند.

وی افزود: آنچه را که به عنوان دفاع از حوزه دین به وسیله بانوان شایسته و فرهیخته صورت می گیرد به خصوص در شرایط امروز بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه زندگی انسان باید زندگی مشترک باشد در دیدگاه اسلامی زن و مرد دو نیروی مکمل یکدیگر هستند و هریک بدون دیگری ناقص است.

عبادی بیان کرد: جایگاه زن در جامعه از نظر تأثیر گذاری به گونه ای است که هم عم الخیر و هم عم الفساد است متأسفانه عم الفساد همان چیزی است که دشمنان برنامه ریخته اند.

وی گفت: مهمترین مسئله این است که دشمنان ما خیلی قبل‌تر از ما بر روی مسائل مطالعه کردند و برای اینکه ارزش ها و قوای جامعه ما را از بین ببرد بر روی همه مسائل فرهنگی و همچنین توزیع مواد مخدر کار می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: قبل از هر چیز باید به نسل جوان آگاهی داد و ابتدا باید با آگاهی و سپس با نصیحت به نسل جوان در رابطه با غرض به جوانان هشدار داد.

عبادی خطاب به بانوان فرهیخته استان اظهار داشت: ارزش کار شما بیشتر از هر زمانی در این زمان است و سنگری که شما حفظ می کنید مهمترین مسئله است.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما نیازمند ارائه راهکارها برای دخترانی که تحت تأثیر رسانه های بیگانه و فضای مجازی قرارگرفتند است تصریح کرد: وظیفه همه ما است که فرزندان خود را آگاه کنیم.

عبادی خطاب به بانوان فرهیخته استان اظهار داشت: سنگر شما مادر سنگرها است و زن های شایسته مردان شایسته می پرورانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.