قم- مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه موضوع حجاب و عفاف باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد، گفت: پلیس در کنار زیر نظر داشتن موضوع حجاب و عفاف باید مردم را متوجه اهمیت این موضوع کند.

پلیس مسئله حجاب و عفاف را زیر نظر داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله صافی گلپایگانی ظهر سه شنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به اهمیت اقدامات مهم پلیس در تأمین امنیت اظهار داشت: افزایش قدرت نیروی انتظامی سبب بیشتر شدن قدرت دین می‌شود.

وی بابیان اینکه موضوع حجاب و عفاف باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد، افزود: پلیس در کنار زیر نظر داشتن موضوع حجاب و عفاف باید مردم را متوجه اهمیت این موضوع کند تا این مقوله مهم بهتر پیاده‌سازی شود.

مرجع تقلید شیعیان شغل پلیس را باعظمت و ثواب دانست و گفت: اجر و مزد اخروی کار پلیس بسیار زیاد است و باید شکرگزار این نعمت بوده که چنین توفیقی به شما داده‌شده است.

وی توجه پلیس به وظایف قانونی خود را مهم ارزیابی و ابراز کرد: مسئولان انتظامی باید توجه به شأن کار خود داشته باشند و مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر که در مسیر وظایف شماست را درراه اصلی خود قرار داده و به مبارزه با فساد بپردازند.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مبارزه با افرادی که نیت‌های سوء داشته بسیار ثواب دارد و باید قدر این نقش خود را دانسته و آن را غنیمت شمارید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.