خرم آباد- مدیرکل آموزش و پرورش گفت: برای مقاوم سازی، تخریب و بازسازی مدارس کپری استان با موانعی روبرو هستیم، چرا که وضعیت نوسازی و تجهیز مدارس در استان مناسب نیست.

برای تخریب، مقاوم سازی و بازسازی مدارس کپری لرستان موانعی وجود دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خدانظر دریکوند ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور خبرنگاران و نظرپور معاونت عمرانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات استان جوابگوی مشکلات آموزش و پرورش نیست لذا برای رفع این مشکلات نیازمند توجه ویژه ای هستیم.

وی گفت: گرایش دانش آموزان استان به تحصیل در هنرستان ها به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات کم است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به مشکلات هنرستان های استان اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه هنرستان ها می توانند در اشتغال دانش آموزان موثر باشند اما گرایش آن ها به هنرستان ها کم است زیرا تجهیزات این مراکز مناسب نبوده و کارگاه های آن ها به روز نیستند.

دریکوند با بیان اینکه نبود تجهیزات و کارگاه های فعال در هنرستان های استان انگیزه تحصیل در رشته های فنی را در دانش آموزان کم کرده است، ادامه داد: در بسیاری از هنرستان های استان میز و نیمکت ها مناسب سنین مختلف وجود نداشته و هوشمند سازی مدارس با مشکل مواجه است لذا درهنرستان ها نیازمند اعتبار ویژه مشخص هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.