عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملکرد شهرداری تهران را در ساخت خط هفت متروی تهران مثبت ارزیابی می‌کنم چرا که ساخت این خط مشکل و غیر قابل باور بود.

عملکرد شهرداری در خط ۷ مترو را مثبت ارزیابی میکنم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اقدام شهرداری تهران در خصوص خط ۷ متروی تهران را مثبت ارزیابی می‌کنم، اظهار داشت: بدون تردید ساخت این خط کار بسیار مشکل و غیرقابل باوری بود اما شهرداری تهران آن را با وجود تمام مشکلات انجام داد.

وی با بیان اینکه  معتقدم مشکلات خط هفت متروی تهران به مرور زمان برطرف خواهد شد، از این رو درخواست دارم به جای انتقاد، از عوامل آن تشکر و قدردانی کنید، ادامه داد:دولت نباید مترو را فراموش کند به همین دلیل درخواست می کنیم دولت در راستای مشکلات متروی شهر تهران تصمیمی اتخاذ کند.

گزارش های تاریخ گذشته در شورا قرائت می شود

رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی تهران در ادامه با بیان اینکه گزارش‌های تاریخ گذشته که منبع رسمی هم ندارد در شورا خوانده می‌شود گفت: بدون تردید نباید بحث‌های خام را به روزنامه‌ها بکشانیم چرا که این امر تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند ذهن شهروندان را مشوش کنند، تاکید کرد: در صحن شورای شهر نباید مطالبی بر اساس سلیقه‌های سیاسی مطرح شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه معتقدم مبنای اظهارنظرها باید گزارش‌های رسمی باشد افزود: بدون تردید امروز متروی تهران افتخار بزرگی برای ایران است.

تقی‌پور با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی باید تا پایان سال جاری ۴ هزار دستگاه واگن داشته باشیم، تاکید کرد: تا چند روز آینده ۶۶ دستگاه واگن به خطوط مترو وارد می‌شود اما اگر دولت به توسعه مترو کمک نکند نمی‌توانیم خطوط مترو را به استاندارد برسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.