قم - رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا گفت:طرح سهم من از امنیت علاوه بر استان قم در سه استان دیگر کشور هم اجرا می‌شود.

 طرح «سهم من از امنیت» در ۴ استان کشور اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین  سردار هادی شیرزاد پیش از ظهر سه شنبه در مراسم آغاز به کار دبیرخانه سهم من از امنیت که در استانداری قم برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان یکی از استان‌های پیشرو برای پایلوت شدن در اجرای طرح‌های نیروی انتظامی بوده است،

وی ادامه داد: طرح سهم من از امنیت علاوه بر استان قم در سه استان دیگر کشور هم اجرا می‌شود و امروز دبیرخانه طرح سهم من از امنیت با کمک استانداری در استان قم افتتاح خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا افزود: مهم ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت و ارتقای آن است، این وظیفه جز با مشارکت مردم و سایر سازمان‌ها ممکن نیست، برای اینکه طرح جامع سهم من در امنیت در سراسر کشور اجرا شود، این طرح را به صورت آزمایشی در چند استان شروع کردیم تا نقاط ضعف آن را برطرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشورمان یکی از کشورهای امن جهان و منطقه است و باید با کمک مردم به دنبال حفظ و ارتقای این امنیت باشیم.

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.