سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برگزاری مسابقات انتخابی جام ملتهای فوتسال آسیا برای ایران که قهرمان دوره گذشته شده است، بی معنی است.

انتقادات سرمربی تیم ملی فوتسال  از حضور در مسابقات انتخابی

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: مرحله اول اردوی ما ۱۴ تا ۱۶ مرداد آغاز می شود. طبق برنامه، مسابقات لیگ هر هفت روز یکبار برگزار می شود و از آن تاریخ، هفته ای دو روز اردوی تیم ملی تشکیل می شود. این کار برای این صورت گرفته است چون از یک طرف ما فرصت کافی برای برگزاری اردو داریم و از طرف دیگر نمی خواهیم لیگ ضربه بخورد.

وی افزود: قصد داریم پیش از برگزاری مسابقات آسیایی داخل سالن یک بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم و از آنجا راهی این رقابتها شویم. به فاصله کمی از این بازی ها، باید خود را برای بازی های مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا آماده کنیم که به نظرم حضور ما در این رقابتها کاملا بی معنی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه حضور ایران در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا (که برای اولین بار صورت می گیرد) به لیگ ضربه می زند، گفت: نمی دانم چرا باید تیمی که در دوره قبل هم قهرمان شده است، در این مرحله حضور یابد؟ یعنی ما که دو سال پیش قهرمان آسیا شدیم، نباید تفاوتی با سایر تیم ها داشته باشیم؟ به نظرم ایران نباید در مرحله مقدماتی شرکت کند.

ناظم الشریعه در بخش دیگری از صحبتهایش درباره غیبت مهران عالیقدر ملی پوش ایران در تیم گیتی پسند، تاکید کرد: من قبلا هم گفته بودم که شک نکنید بازیکنی که تیم نداشته باشد، به تیم ملی دعوت نمی شود.

وی ادامه داد: مهران بازیکن توانمندی است ولی ما بازیکنی که تیم نداشته باشد را دعوت نمی کنیم. کاری هم به حرف هیچکس نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره احتمال حضور عالیقدر در یک تیم خارجی گفت: اگر عالیقدر بتواند چه در داخل ایران و چه خارج ایران در تیمی بازی کند، آن موقع او را دعوت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.