اهواز- دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: در پایان رقابت های اولین مرحله مسابقات لیگ باشگاه های دو و میدانی بانوان استان، تیم مقاومت اهواز سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم دو و میدانی بانوان مقاومت اهواز بر سکوی قهرمانی اولین مرحله رقابت های لیگ باشگاه های خوزستان ایستاد

به گزارش قدس آنلاین، سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه این مسابقات عصر روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در پیست دوومیدانی تختی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برترین های ماده ۱۱۰ متر با مانع زینب عباسی، زینب باوی (هر دو از مقاومت اهواز) و آنیتا حبیبی (ایذه)  هستند.

 وی افزود: در ماده ۱۰۰ متر نیز نفرات اول تا سوم به ترتیب روشنک کاظمی نسب (مقاومت اهواز)، ستاره مقامی(گتوند) و مریم طاهری(مقاومت اهواز) می باشند.

دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان ادامه داد: در ماده ۲۰۰ متر زینب طهماسبی (مقاومت اهواز) عنوان اول را بدست آورد، سهیلا شاهپوری(ایذه) و مریم شایسته (گتوند) به ترتیب در جایگاه های دوم وسوم قرار گرفتند.

پویا همچنین نفرات اول تا سوم ماده ۴۰۰ متر را، ساناز شاهپری(ایذه)، نیکتا طولایی پور و شادی علیدادی(مقاومت اول) برشمرد و بیان کرد: در ماده ۸۰۰ متر اعظم بالنده(باغملک)، فیروزه پور حدادی(ایذه) و عاطفه صفرزاده(آبادان) سکوهای اول تا سوم را بدست آرودند.

وی برترین های ۳۰۰۰ متر را، فرشته محرابیان(باغملک)، پارمس حیدری(ایذه) و نازنین جمالی پور(گتوند) عنوان کرد و نفرات اول تا سوم پرش طول کبری را، بنوان(باغملک)، ریحانه الیاسی(گتوند) و سپیده چراغ پور(مقاومت اهواز) برشمرد.

دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان ادامه داد: در ماده پرتاب وزنه شکوفه سیف آبادی(علوم پزشکی)، زهرا اسکندری(ایذه) و یاشکین فارسی از تیم مقاومت اهواز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

پویا نفرات اول تا سوم پرتاب نیزه را، نازنین نظر زاده(گتوند)، شکیبا حافظی(مقاومت اهواز) و مونس غیبی(اهواز) برشمرد و اظهار کرد: در پرتاب دیسک زینب عیدی شیخ رباط (علوم پزشکی)، سوگند نوروزی(ایذه)، زهرا تخت اردشیر(گتوند) و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی نیز تیم مقاومت اهوازبرسکوی اول قرار گرفت و تیم های ایذه و گتوند به ترتیب در جایگاه های  دوم و سوم ایستادند.

وی نتایج تیمی در پایان این رقابت ها نیز تیم مقاومت اهواز با کسب ۶۳ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های ایذه و گتوند با امتیازات ۵۶ و ۴۶ عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

دبیرهیات دو ومیدانی خوزستان بیان کرد: در این مسابقات نیز مهین آذرنوش از تیم باغملک به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.