وزنه‌بردار کشورمان در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکرده و این در شرایطی است که مشخص نیست چرا با وجود تغییر سرمربی همچنان این اتفاق ادامه دارد.

ادامه غیبت قهرمان المپیک در اردوی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که تمامی وزنه برداران کشورمان از جمله سهراب مرادی و بهداد سلیمی زیر نظر بیرانوند سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری کشورمان در ورزقان آذربایجان شرقی تمرینات آماده‌سازی را دنبال می‌کنند، اما همچنان خبری از حضور کیانوش رستمی در اردوها نیست.

رستمی که پیش از این و در زمان اردوهای قبل المپیک 2016 ریو، ساز تمرینات انفرادی بدون حضور سرمربی را کوک کرد، پس از المپیک نیز روی موضع خود ایستاد و در نهایت با توجه به مخالفت سجاد انوشیروانی با انفرادی تمرین کردن رستمی، شورای فنی رای به ورزشکار سالاری داد و رستمی به تنهایی تمرینات را پشت سر گذاشت.

این شرایط اما به مذاق انوشیروانی خوش نیامد تا در نهایت وی استعفا کرده و شورای فنی نیز با استعفای او موافقت کند. پس از رفتن انوشیروانی بسیاری انتظار داشتند رستمی زیر نظر بیرانوند را ادامه دهد و جالب که سرمربی جدید و موقت تیم ملی نیز با رستمی کنار آمد و تمرینات تیم ملی در تهران با حضور او برگزار شد.

با این حال با شروع دور جدید تمرینات وزنه برداران در ورزقان، رستمی تصمیم گرفته راهی این اردو نشود و به تنهایی تمرین کند. خبری مبنی بر اینکه وی کجا حضور دارد هم در دست نیست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.