اهواز- رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: دوره آموزشی« مدرسه کسب و کار تابستانه»ویژه برگزیدگان دوره های ششم تا هشتم جشنواره های دانشجویی ایتاپ با حضور علاقمندان- پنج شنبه( ۲۲ تیرماه)، در پارک علم و فناوری برگزار می شود.

دوره آموزشی«مدرسه کسب و کار تابستانه»ویژه برگزیدگان جشنواره دانشجویی ایتاپ برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، بابک مختاری اظهار کرد: دوره آموزشی«مدرسه کسب و کار تابستانه»ویژه برگزیدگان دوره‌های ششم تا هشتم جشنواره‌های دانشجویی ایتاپ با حضور علاقمندان- پنج شنبه( ۲۲ تیرماه)، در پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره که با حضور ۳۵ نفر از منتخبین جشنواره ایتاپ برگزار می‌شود، مقررشد، تعدادی از اساتید و مدیران عامل شرکت‌های موفق و فعال پارک علم و فناوری خوزستان  نیز شرکت کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: مدیران شرکت‌های موفق و فعال پارک علم و فناوری، با ارائه راهکارهای ورود به بازار کسب و کار از طریق استفاده از دانش، نو آوری و خلاقیت فردی و گروهی، تسهیلات و خدمات پارک‌های علم و فناوری را معرفی کنند.

لازم به ذکر است: این دوره به صورت یک روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر در روز پنج شنبه هفته جاری در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می‌شود.

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.