مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سپاهان و استقلال رقیبان سرسخت این تیم هستند.

سپاهان و استقلال رقیبان سرسخت ما هستند

به گزارش قدس آنلاین، ایگور پانادیچ با تاکید بر آمادگی دروازه بانان پرسپولیس درباره اردوی پرسپولیس در اوکراین گفت: قبل از هر چیز باید از کسانی که مقدمات چنین اردویی را فراهم کردند تشکر کنم. با توجه به هتل و محل تمرینی که در اوکراین داشتیم توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. همیشه در اینجا بهترین شرایط ب ایمان فراهم بوده است.

وی درباره روند آماده سازی دروازه بانان پرسپولیس افزود: از هر سه نفر آنها ممنونم. تمرینات خیلی سختی را پشت سر می گذارند. آنها در تمرینات فشرده ای که تنظیم کرده ایم خیلی تلاش می کنند و بهترین عملکرد را دارند. باید بگویم آنها را خیلی دوست دارم و از وضعیت آماده سازی آنها کاملا راضی ام.

مربی دروازه بان های پرسپولیس تصریح کرد: مشخص است بیرانوند اول برای موفقیت در پرسپولیس و سپس تیم ملی تلاش زیادی می کند. او و رادوشوویچ می توانند به بهترین تیم های اروپایی ترانسفر شوند. عملکرد کاملا حرفه ای دارند و من نمی خواهم در مورد آنها خیلی واژه چینی کنم.  بهتر است درباره درویش وند صحبت کنم. دروازه بان جوانی که در طول یک فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان بوده است و روند صعود خوبی را طی کرده است. از طرفی شانس آورده که با دروازه بانانی همچون بیرانوند و رادو تمرین می کند. او می تواند در تیم جوانان ایران بازی کند. من فکر می کنم دروازه بان های تیم تا بازی با نفت تهران به آمادگی مطلوب برسند.

پانادیچ در پایان راجع به قرعه پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کر می کنم در ۵ هفته اول برنامه خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم. اما درباره لیگ باید بگویم که کار سختی تا پایان داریم. رقبای سر سختی همچون استقلال و سپاهان خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.