زاهدان-همایش عفاف و حجاب با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) ادارات شهرستان زاهدان برگزار شد.

همایش عفاف و حجاب در زاهدان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، این همایش با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار ،مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان وجمع کثیری از خواهران شاغل در ادارات کل استان خواهران بسیجی محجبه امروز در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو زاهدان برگزارشد حجت الاسلام اسماعیل تدینی در این همایش با اشاره به این مطلب که حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون و محفوظ نگه می دارد اظهار داشت کسی که عفت داشته باشد ارزش و منزلتش زیاد خواهد بود.

وی افزود: حجاب محدودیت نیست بلکه وقار متانت و ارزش است که باید این مهم را قدر دانست چرا که حجاب عفاف جزء نعمت های اسلامی است.

وی با اشاره به این مطلب که جاهل جاهلیت جایی است که به ارزشهای الهی پا گذاشته شود اظهار داشت:قرآن در آیات وسوسه هایی به بحث حجاب و عفاف پرداخته تا مسلمانان ارزشهای دینی را فراموش نکنند و این هشداری برای مسلمانان ومومنین است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان تصریح کرد:قرآن کریم حجاب و عفاف را خواص زنان بیان نکرده بلکه در آیه ۳۰سوره نور به مردان خطاب می کند که عفت خود را حفظ کنند و چشمان خود را در برابر نامحرمان بپوشانند.

وی اظهار داشت: مردان هم باید پاکدامن کیفیت داشته باشند مومنان باید در تمام مراحل زندگی با توکل به خدا صبر استقامت در برابر شیطان پیروز میدان شده وگول وسوسه های شیطان را نخورند. این مسئول تاکید کرد:باید دیندار باشیم وبا پیشه کردن نوامبر این مهم را در جامعه رعایت نهادینه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.