داوطلبان کنکور سراسری در گروه آزمایشی هنر تا فردا مهلت دارند که فرم اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر را تکمیل کنند.

فردا آخرین مهلت اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر

به گزارش قدس آنلاین،  داوطلبان آزمون سراسری در گروه آزمایشی هنر علاقه‌ مند به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶، به منظور شرکت در آزمون عملی این رشته‌ها باید مطابق جدولی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان برای تکمیل فرم تا فردا پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه فرصت دارند تا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی اینترنتیwww.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی ذیربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌کنند، باید مبلغ ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه‌های ذیل به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی موردنظر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بصورت اینترنتی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.