معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: ما ۹ هزار دانشجو داریم و همیشه در خصوص کیفیت غذا نظرسنجی می‌کنیم که بر اساس این نظرسنجی‌ها ۷۵ درصد دانشجویان از وضعیت غذا راضی هستند.

۷۰ درصد دانشجویان از کیفیت غذا راضی هستند

به گزارش قدس آنلاین، در پی اعتصاب غذا و اعتراضات جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران به وضعیت کیفیت و توزیع غذا در خوابگاه امام علی (ع) این دانشگاه دکتر عبادی آذر، معاون دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: در خوابگاه حدود ۳۰۰ دانشجو مستقر هستند و در خوابگاه دیگری رو به روی خوابگاه امام علی(ع) نیز ۲۵۰ دانشجو ساکن هستند که از بین این دانشجویان، ۵۰ نفر در اعتراض به دیر رسیدن غذا به حیاط آمده‌اند و از گرفتن غذای خود امتناع کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که قبلا دیر رسیدن غذا در این دانشگاه سابقه نداشته است و تنها در دو شب گذشته اتفاق افتاده است، گفت: غذا هر شب ساعت ۶ توزیع می‌شده است که در دو شب گذشته حدود۸:۱۵  دقیقه توزیع شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: با توجه به اینکه ساعت ۲ ناهار داده می‌شود و از ساعت ۲ تا ۶، ۴ ساعت زمان نیاز است، طبیعی است که تا در آشپزخانه شرایط مهیا شود ممکن است کمی این فرایند به طول بینجامد.  

عبادی آذر گفت: شب گذشته از ساعت ۲۳ من در جمع دانشجویان بودم و تا ۵ صبح با آن‌ها گفت‌وگو کردم و حتی پیمانکار پذیرفت که این مشکل از سمت او بوده است و ربطی به معاونت دانشجویی نداشته است.

وی در خصوص بهبود وضعیت غذا اظهار کرد: ما ۹ هزار دانشجو داریم و همیشه در خصوص کیفیت غذا نظرسنجی می‌کنیم و در این نظرسنجی‌ها ۷۵ درصد دانشجویان از وضعیت غذا راضی هستند و گزینه خوب را انتخاب کرده‌اند، در این فرم‌های نظرسنجی ۱۵ الی ۲۰ درصد گزینه متوسط و ۵ الی ۱۰ درصد هم گزینه ضعیف را انتخاب کرده‌اند.

عبادی آذر  با بیان این‌که ما آمارها را طبق نظرسنجی‌های انجام شده اعلام می‌کنیم و در این زمینه مستندات داریم، گفت: به غیر از غذای دانشجوها در دانشگاه غذای رزیدنت‌ها و بیمارستان حضرت رسول (ص) را نیز تامین می‌کنیم و به طور کلی روزی هزار پرس صبحانه، ناهار، شام و میان وعده توزیع می‌کنیم.

وی در خصوص مطالب منتشر شده در خصوص دستور فیلمبرداری از سوی معاونت دانشجویی از دانشجویان معترض، گفت: این مساله صحت ندارد و موضوع این بود که پیمانکار تهیه غذا با یکی از دانشجویان بحث و اقدام به فیلمبرداری کرده که بلافاصله حراست ورود پیدا کرده و دوربین وی را گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: در نهایت دانشجویان مسائل خود را نوشتند و به ما دادند و قرار شد این مسائل را حل کنیم.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.