ارومیه - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی بر لزوم بازنگری قوانین نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

قوانین نظام مهندسی ساختمان کشور بازنگری شود

به گزارش قدس آنلاین جعفر هاشم زاده ظهر چهارشنبه در بیستیمن اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان، اظهار داشت: بیتسمین اجلاس هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان در حالی کار خود را آغاز کرده است که در دهه ۳۰ ام نظام مهندسی ساختمان قرار داریم و باید نقشه راه در دهه سوم و در این اجلاس تبیین شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی با بیان اینکه قوانین نظام مهندسی مربوط به دو دهه گذشته هستند و نیازمند بازنگری در این قوانین هستیم، گفت: برای اینکه  در دهه سوم نظام مهندسی شاهد پیشرفت باشیم، باید این قوانین مورد بازنگری قرار گیرد.

هاشم زاده اذعان داشت: بازنگری قانون نظام مهندسی به دست مجلس در دست بررسی است و با توجه به سفر رئیس کمسیون مجلس به استان آذربایجان غربی و شرکت در این اجلاس، امید می رود حساسیت تغییر قوانین بیش از پیش در مجلس احساس شده و این قانون روند رو به رشدی را در مجلس طی کند.

وی اعلام کرد: امروزه به نمایندگی از جامعه مهندسی اعلام می کنیم که جامعه مهندسی با رکود مواجه است و باید بتوانیم به مطالبات به حق جواب دهیم تا با استفاده از این فضا، در قانون جدید نظام مهندسی ساختمان تاثیرگذار باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با تغییر و بازنگری قوانین شاهد این باشیم که سال های آینده اجلاس به اهداف خود نزدیک تر شود تا خواسته های جامعه مهندسی تحقق یابد.

هاشم زاده با اشاره به ظرفیت های موجود در استان، یادآور شد: با توجه به ظرفیت های استان آذربایجان غربی، ۲۰ امین اجلاس نظام مهندسی به آذربایجان غربی واگذار شده است که امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.