جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: ارائه مطلوب‌ترین خدمات انتظامی به مردم، راهبرد اولویت‌دار ناجاست؛ همواره اخلاق مداری، حسن خلق و برخورد شایسته با مراجعه‌کنندگان در ناجا مورد تاکید است.

اعتماد مردم به پلیس سرمایه ای بزرگ و شایسته قدردانی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محسن فتحی زاده در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) با بیان اینکه این مرکز پل ارتباطی مردم با مسئولان نیروی انتظامی است، اظهار کرد: امروز فرصتی فراهم شد تا بنده به نیابت از هیئت رئیسه ناجا در مرکز نظارت همگانی حضور پیدا کنم و با برخی از مردم عزیز ارتباط مستقیم صورت بگیرد.

وی افزود: ارتباط چهره‌به‌چهره و مستقیم مسئولان ناجا با مردم یک فرصت و نعمت بزرگ است، چرا که با این روند مدیران و مسئولان ناجا از نزدیک در جریان مشکلات، کاستی‌ها و ضعف‌ها قرار می‌گیرند.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز در ساعاتی که در خدمت مردم عزیز بودیم، پیشنهاد، انتقاد، درخواست‌هایی و … از سوی شهروندان عزیز در حوزه انتظامی مطرح شد؛ حضور مردم در مرکز نظارت همگانی و استقبال از جلسات و نشست‌های مستقیم و چهره به چهره با مسئولان و مدیران ناجا بیانگر اعتماد مردم به پلیس است و این اعتماد مردمی را سرمایه‌ای بزرگ و شایسته قدردانی می‌دانیم.

سردار فتحی‌زاده با بیان اینکه تعامل دو سویه و ارتباط مطلوبی میان مردم و پلیس وجود دارد، عنوان کرد: ارائه مطلوب‌ترین خدمات انتظامی به مردم راهبرد اولویت دار نیروی انتظامی است؛ همواره " اخلاق مداری، حسن خلق و برخورد شایسته " با مراجعه کنندگان در نیروی انتظامی مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی سازوکارهای نظارتی قوی وجود دارد، بیان کرد: بهینه و اصلاح فرایندها در تسهیل و تسریع خدمات دهی به مردم همچنین بهره‌مندی از تکنولوژی روز در اجرای مأموریت‌ها از برنامه‌های جدی نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه جلب مشارکت و ارتقاء اعتماد مردمی در کاهش هزینه‌های انتظامی و توسعه امنیت بسیار کارساز است، گفت: همواره پذیرای انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تقدیر مردم در حوزه انتظامی هستیم.

گفتنی است، صبح امروز سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به همراه جمعی از مدیران ارشد ناجا با حضور در مرکز نظارت همگانی ضمن رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه انتظامی، پاسخگوی سوالات شهروندان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.