قم - تولیت مسجد مقدس جمکران،برکات این نوع فعالیت‌های فرهنگی به شام و حلب هم رسیده و پیروزی‌های مدافعان حرم در موصل و سوریه نتیجه تولی این جوانان به ائمه اطهار و امام رضا(علیهم السلام) است.

برگزاری کاروان پیاده روی امام رضا(ع) حرکت مطلوبی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ستاد خبری چهاردهمین کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان در دیدار با خادمین چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم امام رضا(ع) با بیان اینکه ما در ایران هرچه داریم از برکت وجود امام رضا(ع) است، اظهار کرد: دست آوردهای نظام و انقلاب اسلامی و وجود انسان‌های مومن در جامعه نتیجه محور قرار دادن حرم امام رضا(ع) در فعالیت‌های فرهنگی است.

وی در ادامه افزود: برکات این نوع فعالیت‌های فرهنگی به شام و حلب هم رسیده و پیروزی‌های مدافعان حرم در موصل و سوریه نتیجه تولی این جوانان به ائمه اطهار و امام رضا(علیهم السلام) است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه با تشکر از برگزاری کاروان پیاده روی حرم امام رضا(ع) گفت: یکی از کارهای خوبی که در این کاروان انجام شده مطرح کردن مزار فضل بن شاذان و بی‌بی شطیطه(ع) در نیشابور است.

وی در ادامه افزود: برگزاری کاروان پیاده روی امام رضا(ع) برای تبیین معارف رضوی حرکت مطلوبی است چرا که قدم گذاشتن در جای قدم‌های امام رضا(ع) در مسیر نیشابور به طرف مشهد مقدس در معرفی این مسیر به شیفتگان معارف رضوی بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت آمادگی روحی و معنوی برای شرکت در زیارت امام رضا(ع) و رعایت اداب زیارت که در روایات هم بسیار به آن تأکید شده است اشاره کرد و گفت: برپایی کاروان پیاده‌روی در شکل‌گیری مراحل تدریجی توجه به زیارت امام رئوف و حضور با خشوع و توجه قلب در آن بارگاه نورانی بسیار کمک می‌کند.

تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان برگزاری کاروان پیاده‌روی با هدف جلب توجه و انظار مردم به سوی ائمه اطهار و امام رضا(ع) را بهترین مصداق یک کار فرهنگی عنوان کرد و از آن به عنوان امتداد سعی برای احیای یاد خداوند متعال در جامعه یاد کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.