​ایلام- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: شرکت زرجین بافت ایلام به دستگاه های جدید تجهیز شد.

 ایلام ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار دارد

مرتضی دارایی روز پنچ شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه شرکت زرجین بافت ایلام یکی از واحدهای فعال و اشتغال زای مستقر در شهرک صنعتی ایلام است، اظهار داشت: روز گذشته این شرکت، چند دستگاه را برای تجهیز و به روز رسانی کارگاه خود، به محل کارگاه منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت زرجین بافت ایلام زمینه اشتغال جدید در این واحد تولیدی را فراهم کرده است، افزود: با ورود این ماشین آلات بافندگی، تولیدات این شرکت از لحاظ کیفی ارتقا یافته و علاوه بر این ظرفیت تولیدی این واحد بیشتر شده و همچنین زمینه ایجاد اشتغال جدید را نیز مهیا ساخته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام در واکنش به خبر تعطیلی این شرکت در فضاهای مجازی در ماه گذشته، خاطرنشان ساخت: این موضوع همچنان که قبلاً نیز اعلام شده کذب محض است و این شرکت با تجهیز خود به دستگاه های نوین، ظرفیت تولید خود را بیشتر کرده و نه تنها تعدیل نیرو نداشته بلکه با ورود ماشین آلات جدید، زمینه اشتغال زایی تعدادی از جوانان جویای کار را نیز فراهم خواهد کرد.

مرتضی دارایی با تأکید بر لزوم حمایت رسانه ها، مدیران اجرایی و ... از واحدهای تولیدی استان، یادآور شد: استان ایلام ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار دارد که امیدواریم با همراهی و همکاری همه جانبه مسئولان، بتوانیم از بخش خصوصی و صنایع اشتغال آفرین حمایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.