قزوین- سرگئی بوردیلیاک سفیر اکراین به منظور آشنایی با توانمندی های صنعتی استان و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

سفیر اکراین از شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرگئی بوردیلیاک سفیر اکراین با هیئت همراه به منظور آشنایی با توانمندی های صنعتی استان و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی از شهرک صنعتی کاسپین، از چند واحد تولیدی بازدید کردند.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: حضور هیئت های تجاری و مقامات کشورهای خارجی در راستای حمایت و جذب سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی با هدف شناسایی زیرساختها و پتانسیلهای استان برای حضور در بازار ایران و مبادلات تجاری جهت صادرات کالای ایرانی صورت می گیرد به طوریکه در طول هفته جاری پنج هیئت تجاری سرمایه گذاری از کشورهای روسیه، آلمان، ارمنستان، کره جنوبی و ترکیه برای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی استان حضور یافتند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای تولیدی جمهوری اسلامی ایران در شهر کیف اوکراین تصریح کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه اکراین در شهریوماه سالجاری و حضور واحدهای تولیدی از استان در این نمایشگاه  و تاکید استاندار قزوین و درخواست سفیر اکراین، این بازدید برای شناسایی توانمندیهای واحدهای تولیدی برای حضور در این نمایشگاه  صورت گرفت.

سفیر اوکراین و هیئت همراه با حضور در شهرک صنعتی کاسپین از دو واحد تولیدی صادراتی، که در زمینه فرآوری و بسته بندی انواع میوه خشک، کشمش و خرما فعالیت کرده و ۹۰درصد از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می کند و مجتمع صنایع محصولات چوبی بازدید کرد که سفیر اوکراین علاقه مندی خود را برای همکاری در خصوص صادرات محصولات این دو واحد تولیدی به کشور اکراین نشان دادند.

بازدید از مرکز خدمات فناوری کسب و کار  و نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی از دیگر برنامه های سفیر اکراین با هیئت همراه  در جریان حضور در شهرک صنعتی کاسپین بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.