جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: آمریکا با ۶ هزار میلیارد دلار هزینه ‌هیچ اقدامی علیه ایران نتوانست انجام دهد.

هزینه ۶ هزار میلیارد دلاری آمریکا برای حضور در عراق و افغانستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی امروز در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای پلک سفلی آمل، برگزاری چنین جلساتی برای گرامیداشت شهدا را در دو بعد مربوط به شهدا و شان مقام عالی شهدا بیان کرد و اظهار داشت: شهدا در جایگاه و منزلتی قرار دارند که خود را در شان صحبت کردن این والامقامان الهی نمی‌بینیم زیرا آنها مقام بزرگی هستند که در راه امام حسین (ع) طی کردند.

وی افزود: ندای سالار شهیدان توسط شهدای عالی مقام اثبات شد و همچنان شنوندگانی دارد که شهدا پیش روی خود قرار دادند.

قاآنی با بیان اینکه اثرگذاری شهدای عالی مقام در فضای جامعه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، استکبار جهانی و دشمنان درحال طراحی ونقشه برای اجرای اقدامات محتلف هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ با ایران را از درون خانه و شهرها شروع کردند، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی آدم‌های کوچک و کشورهای کوچک نبودند بلکه در راس این استکبار آمریکا و اسرائیل است.

قاآنی با اشاره به اینکه ما جهت خود را فراموش نمی‌کنیم، ادامه داد: چه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و در جنگ بیرون از هزاران کیلومتر مرزهای کشورمان، مردم پای کار هستند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ با دشمن در هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر در حال انجام است، افزود: آمریکا به به نوکران بی‌جیره خود دستور داد تا با ما جنگ کنند اما نظام قدرتمند الهی با صلابت کامل در برابر آنان دفاع کرد.

قاآنی گفت: علیرغم امکانات دشمن، شهدا بر روی دهن دشمن زدند که شهدا نقش اول و اثرگذار در این میدان نبرد هستند و در کشورمان دلیرمردانی زیادی وجود دارند که بدون هیچ چشم داشتی برای حفظ ناموس خود می‌جنگند.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ ایران و عراق، شهدای عالی مقام از این نظام الهی به زیباترین شکل به دفاع پرداختند، تصریح کرد: آنها رسم دفاع شرافتمندانه را به دیگران آموختند به گونه‌ای که امروز شهدای مدافعان حرم برای دفاع از مسلمانان به سوریه رفتند و ما باید سر تعظیم فرود آوریم.

جانشین فرمانده سپاه قدس با تاکید براینکه در سال دوم جنگ تحمیلی ایران و عراق، آمریکا رسما اعلام پشتیبانی از عراق کرد و موشک‌های آنان به حاشیه داخلی مرزهای ایران و تهران فرود می‌آمد، افزود: آمریکا به بهانه حادثه ۱۱ سپتامبر که خود عامل این واقعه بود، به افغانستان حمله کرد و جوانان مسلمان را در کنار هم جمع کرد و به داخل افغانستان فرستاد تا بعد بتواند به ایران حمله کند.

وی ادامه داد: آنها با این اهداف موفق نشدند بنابراین به کشورهای عراق و سوریه حمله کردند تا بتواند از دو طرف به ایران حمله کنند.

قاآنی با بیان اینکه جنگی که ما با آمریکا داریم با ایستادگی و مقاومت در داخل کشور موفق هستیم زیرا در این نبرد تابع ولایت هستیم، افزود: در زمان هجوم به عراق، آمریکا هواپیمای بدون سرنشین از افغانستان به این کشور می‌فرستاد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اعلام اینکه آمریکا نه تنها قادر به حمله به ایران نبود از عراق خارج شد و ایران اسلامی آنان را به ذلت کشاند، گفت: آمریکا در دو کشور عراق و افغانستان ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کرد اما هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ مطرح شده از سوی رئیس جمهور جدید آمریکا، رئیس جمهور قبلی را زیر سئوال برد که چرا این مقدار هزینه کردید، خاطرنشان کرد: آمریکا به اندازه‌ای که از ما ضربه خورد کشور ما از آنها ضربه نخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.