هزاران تن از مردم پاریس در اعتراض به ورود دونالد ترامپ به فرانسه به خیابان ها آمده و اقدام به تشکیل منطقه «ورود ترامپ ممنوع» در این شهر کردند.

ایجاد منطقه «ورود ترامپ ممنوع» در پاریس

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر از شهروندان پاریس در اعتراض به ورود رئیس جمهوری آمریکا به فرانسه به خیابان ها آمده و منطقه «ورود ترامپ ممنوع» در این شهر تشکیل دادند.

رئیس جمهوری فرانسه در حالی از ترامپ برای سفر به پاریس دعوت کرده که رئیس جمهوری آمریکا در زمان برگزاری انتخابات آمریکا صراحتا از رقیب راستگرای ماکرون یعنی «مارین لوپن» حمایت کرده بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تحت فشارهای شدید از داخل این کشور در خصوص ارتباط فرزندش با روسیه و همچنین در خصوص اختلاف نظر گسترده با اتحادیه اروپا بر سر توافق آب و هوایی پاریس امروز وارد فرانسه شد.

این در حالیست که بر اساس ایمیل های منتشر شده رد و بدل شده میان پسر ترامپ با مقام های روسیه وی از حمایت مسکو از پدرش در برابر نامزد دمکرات ها در انتخابات آمریکا یعنی هیلاری کلینتون تشکر کرده بود.

«امانوئل ماکرون» رئیسی جمهور فرانسه در خصوص این دیدار گفت: این دیدار ارتباطی منجر به برطرف شدن اختلافات نظر میان ما در خصوص مسائل مختلف مانند آب و هوا و مشخصا مسائل تجاری مربوط نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.