قزوین - نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی به منظور ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه بازی از ۲۰ لغایت ۲۴ تیر ماه در قزوین برگزار شد.

نمایشگاه کودک و نوجوان در قزوین برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی به منظور ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در حال برگزاری است.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی استان قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، تجهیزات ورزشی و آموزشگاه‌های هنری؛ محصولات خود را عرضه کردند.

وی اظهار کرد: تولیدکنندگان محصولات بازی و اسباب‌بازی از استان‌های تهران و قزوین در این نمایشگاه محصولات خود را  در زمینه محصولات تخصصی سرگرمی، آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و معرفی آخرین تولیدات جدید ارائه می‌دهند.

وی افزود: اجرای نمایش عروسکی، برگزاری کارگاه خلاقیت  از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است، همچنین در حاشیه برگزاری  این رویداد فرهنگی ، برنامه عموهای فیتیله ای در روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه برگزار می شود.

طاهرخانی تصریح کرد: نهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از ۲۰ لغایت ۲۴ تیر ماه، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین  پذیرای بازدیدکنندگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.