تنها طی ۲۴ ساعت گذشته و طی حوادث مختلف تیراندازی در ایالت‌های آمریکا دست کم ۲۷ نفر کشته و ۳۶ نفر دیگر مجروح شدند.

۶۳ کشته و مجروح نتیجه تیراندازی در مناطق مختلف آمریکا

به گزارش قدس آنلاین،  ۶۳ مورد تیراندازی طی بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم ۲۷ نفر کشته و ۳۶ نفر زخمی برجا گذاشت.

در یکی از موارد گزارش شده در ایالت پنسیلوانیا، پلیس فیلادلفیا از تحقیق درباره تیراندازی خبر داد که در نتیجه آن یک زن و دخترش کشته شدند.

بر اساس گزارش های ارسالی به پلیس، یک فرد مسلح این مادر و دختر را در وانت بار شخصی شان مورد اصابت گلوله از ناحیه سر قرار داده و فرار کرده است.

هنگامی که نیروهای پلیس به محل حادثه رسیدند، خودروی قربانیان هنوز روشن بود. پلیس می گوید شرایط منجر به این قتل هنوز مشخص نیست و کاراگاهان درحال تحقیق هستند. در حادثه دیگری در کالیفرنیا، در پی درگیری چند همسایه بر سر سرقت ادعایی، چهار نفر زخمی شدند.

به گفته شاهدان، ظاهرا تیراندازی به منظور دفاع شخصی صورت گرفته است.  در حادثه دیگری در ایالت فلوریدا، یک مرد ۵۲ ساله پس از قتل سه نفر از جمله همسر سابقش، دختر همسرش و برادرزن سابقش اقدام به خودکشی کرده است.

 یکی از شاهدان عینی می گوید دختر ضارب شاهد این قتل عام بوده است.

در حادثه دیگری در ایالت نیویورک دو فرد مسلح به حیاط خانه ای در بروکلین تیراندازی کردند که در نتیجه آن دو زن کشته شدند. پلیس هیچ توضیحی درباره علت حادثه نداده است.

در تیراندازی دیگری در همین ایالت در منطقه برونکس، سه نفر زخمی شدند. پلیس دو نفر را در ارتباط با این تیراندازی بازداشت کرده است و نفر سوم فراری است. پلیس می گوید در این حادثه هفده گلوله شلیک شده است. پلیس می گوید این تیراندازی در نتیجه درگیری لفظی بین دو گروه از جوانان رخ داده است. در حادثه تیراندازی دیگری در ایالت ایندیانا دو مرد به ضرب گلوله کشته شدند.

پلیس از شاهدان احتمالی این حادثه برای پیدا کردن عاملان تیراندازی درخواست کمک کرده است. دوازده مورد از تیراندازی های گزارش شده در این مدت قربانی نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی، صد و پانزده مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت منتهی به چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که در نتیجه آنها  سی نفر کشته و پنجاه و شش نفر زخمی شدند. سی و هشت مورد از تیراندازی های گزارش شده در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.

بر این اساس طی چهل و هشت ساعت گذشته صد و هفتاد و هشت مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها پنجاه و هفت نفر کشته و نود و دو نفر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.