مدیرعامل سابق استقلال گفت: استقلال نقاط ضعف فصل گذشته را پوشانده و در همه پست‌ها دو بازیکن و حتی بیشتر دارد و به نظرم این تیم امسال مدعی اصلی قهرمانی است.

استقلال این فصل مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دلایل سفرش به ارمنستان اظهار داشت: ما به این کشور رفتیم تا فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی کشور ارمنستان را افتتاح کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما هم این فدراسیون را راه‌انداز کردیم و با وزیر ورزش این کشور جلسه‌ای برگزار کردیم که در مجموع فکر می‌کنم کار به خوبی انجام شد. 

وی با اشاره به حضورش در تمرینات استقلال و پارس جنوبی گفت: در هر صورت درست است که من از استقلال جدا هستم اما قلب و دلم با کل تیم است و مشکلی با اعضای استقلال ندارم. 

افشارزاده تاکید کرد: منصوریان همیشه به من لطف دارد و نیازی هم نیست که حتما بیان کند من او را به استقلال آوردم. ما با هم ملاقات خوبی داشتیم و برای او آرزوی موفقیت کردم. 

مدیرعامل سابق استقلال با اشاره به وضعیت این تیم گفت: من بازی دوستانه‌ این تیم مقابل پارس جنوبی را تماشا کردم و فکر می‌کنم این تیم کاملا در شرایط بدنسازی است و بازیکنان سعی می‌کردند مراقب ساق پای یکدیگر باشند. 

وی افزود: به نظرم تیم خوبی برای استقلال امسال بسته شد و نقاط ضعف فصل گذشته را پوشانده‌اند و درست است که یک تیم 11 نفر است اما به اعتقاد من استقلال در هر پست دو بازیکن دارد و حتی در برخی از پست‌ها بیشتر این تیم قطعا می‌تواند موفق باشد و یکی از مدعیان باشد.

وی در پایان گفت: اتحاد خوبی در ارمنستان از سوی استقلالی‌ها شاهد بودم و مطمئن باشید هر وقت همبستگی و اتحاد سرلوحه کار یک تیم باشد آن تیم موفق خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.